sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

1.7

kirjutan siia natukene üles juulis tehtud asju, olen pildistanud iga päev selliseid tavalisi ja igapäevaseid asju, eesmärk oleks vähemalt juulist teha selline päeviku moodi asi, kus on igast päevast pilte ja kirjutusi.

1. juuli oli laisklemise päev, olime Emmaga kogu päev kodus ja mängisime. issi oli tööl. õhtul jätsin Mikko Emmat vaatama ja käisin ise Zumbas, ma ei mäleta millal ma viimati olen nii palju higistanud huh huh oli ikka trenn.

kirjoitan tänne juttuja mitä olen tehnyt heinäkuussa, olen kuvanut heinäkuussa joka päevä väheen meidän arkeen ja muuten elämän liituvia asioita ja tarkoitus olisi ainakin heinäkuusta laita joka päivästä väheen kuvia ja tekstia muistiin.

1. heinäkuuta oli laiskotelu päivä, oltiin Emman kanssa kotona ja leikitiin. iska oli töissä. Illalla jätin Mikkon Emman kanssa ja kävin Zumbassa, en muista milloin olen viimeksi niin paljon hikoillut olipa jumpa.


Ei kommentteja: