perjantai 1. tammikuuta 2010

1/ 2010

Uus aasta on käes ja nüüd on aeg anda uusaasta lubadusi... neid millest kinni pidada ei kavatseta :D No igatahes siin on üks minu lubadustest, millest on küll plaan kinni pidada. Luban siis pildistada rohkem. Seda kas need pildid ka blogisse jõuavad ma lubada ei oska, vähemalt mul on siis pilte millest valida, kui tahan albumisse panna.

Minu meelest on igatahes tore, et algas uus aasta. Mul oli selline inspiratsiooni kadu et kole. terve detsembri ei ole ma midagi erilist meisterdanud. Tegelikult on suuremaks probleemiks olnud ka mu selg, mille pärast ei ole tahtnud üldse minna sinna alla korrusele meisterdama. Selg on ikka veel vilets aga ehk hakkab valgus vaikselt paistma tunneli lõpust. Leidsin vähemalt valuvaigisti mis seljavalu ära võtab, kui ikka muud moodi ei saa.

Uusi vuosi on alkanut ja nyt on hyvää hetki antaa uudenvuoden lupauksia, mistä ei ole aikomustakaan pidä kiinni. Lupaan siis että otan enemmän ja usemmin kuvia. En kyllä lupaa että niitä kuvia tule useammin blogin, ainakin on jotain sitten mistä valitsen jos haluan skräpätä.

Mun mielesta on ainakin kiva, että vuosi vaihtui. Jotenkin oli inspiraatio niin hukassa että huh huh. Koko joulukuun en ole pahemmin askartelut. Isoin ongelma on ollut tiedenkin mun selkää, minkä takia en ole halunut edes mennä askartelu huoneseen. Selkä on vieläkin huono, mutta ehkä on joo valoa tunnelin päässä. Ainakin olen löydänut kipulääken mikä auta jos ei mitään muuta mahdolisuutta ole.



EDIT: astusin sammukese edasi ja luban natukene veel hullemaid asju.
astuin askelen eteenpäin ja lupaan vielä hullempia juttuja.


1 kommentti:

Heidi Nordman kirjoitti...

Voi että, toivottavasti säryt helpottaa. Kokemuksesta tiedän että selkäkivut ovat todella karmeita. Ihanaa alkanutta vuotta 2010 sinulle! Pian nähdään.