keskiviikko 30. joulukuuta 2009

pilte / kuvia

Mõningaid pilte, mis tegime kui olime kogu pere koos söömas.
Mis muidu? Oleme vahepeal märkamatult 5 kuuseks saanud, uus arsti aeg on meil 8.1, siis saame uued mõõdud. Muidu oleme äraootaval seisukohal, hambaid ei ole, ei keera, ei rooma ega midagi muud ka sellist :D. Mitte et ma nüüd mures oleksin aga lihtsalt ei ole midagi raporteerida või midagi millega kelkida nagu toored emad ikka teevad. Mähkmetes oleme läinud üle nr 4 peale. Mina olen ikka oma seljaga hädas, käisin seal füsjoterapeudi juures ja ta määras mulle igasuguseid harjutusi, hetkel tundub et teevad hullemaks... aga eks see on vist sellest kui teatud lihased ei ole piisavalt hästi treenitud ja nüüd kui neid treenib siis on need valusad, vaatame jaanuaris on uus aeg eks siis paistab mida öeldakse.

Muutamia valokuvia, mitä tuli otettu kun oltiin yhdessä syömässä.
Mitäs muuta? Ollaan täytetty joo 5kk, uusi neuvolan aika on 8.1, sitten selviä minkalaiset uudet mitat meillä on. Muuten ollan odatavalla mielella, hampaita ei ole, ei käännytä, ei ryömitä eikä mitään muuta :) en halua sanoa että olisin huolissa, ei vaan ole mistä hehkuta kuin tuoret äitit tekee. Vaipoissa ollaan vaihtettu kokoon 4. Minä olen vieläkin selkäinvaliidi, kävin siellä fysioterapeudillä ja hän käski mun tehää erilaisia harjotuksia, hetkellä tuntuu että ne tekee sen pahemaksi... mutta se tulee varman siitä että jos jotkut lihakset ei ole hyvin treenattu ja nyt niitä treena sitten ne on vaan kipeat siitä, katsotaan tammikuussa on uus aika.



4 sugupõlve
4 sukupolvea
Vanavanaemaga
Isomummu (Mamma)
Tädi
Täti
Vanaema
Isoäiti

Ei kommentteja: