perjantai 24. elokuuta 2012

24.8

Vabandan et kasutan ööd ja yyd, sest minu ipadil ei ole öigeid tähti vöi siis ei oska neid kasutada.

Oh jah olen olnud tallinnas juba mitu päeva ja täna on esimest korda selline hetk, et saan istuda ja vaadata telekat. Lihtsalt on olnud koguaeg selline ringirändamine, et ei ole olnud eriti aega endale. Teisipäeval kui kohale jöudsime siis me palju ei teinud midagi, söime ja jutustasime ja siis Emma läks kylapele mängima, mina jätsin Renee magama vanaema juurde ja tegin korteris kiirkoristuse.

Kolmapäeval käisime mängimas kadrioru mänguväljakul. Emma on tublisti ise köndinud siin, me pole eriti kasutanudgi meie seismislauda, mille ostsin vankri juurde, yldse on Emma seekord olnud yllatavalt sönakuulelik, vörreldes igatahes sellele korrale kui olime siin eelmine kord kahekesi.

Nii ja kolmapäeval käisime Emmaga juuksuris, panin oma söbranna juurde aja ja ega ma ei teadnud kas Emma on yldse nöus paigal istuma, sest kodus pole ma saanud korralikult juukseidki kammida vahel, ei Emma oli nii tubli ja istus ilusti see pea pool tundi mis seal aega läks, loomulikult iphonest oli ka kasu, sest sealt sai multikaid vaadata.

Neljapäeval sadas, ema käis turul ja ostis Emmale kummikud, sest ei olnud neid kaasa vötnud, sobivad riided olin önneks kaasa pakkinud - st et lapsele olin, endal oli ainult dressipluus kaasas igatehes olime vihmaga ainukesed ininesed mänguväljakul :) . Päeval läksime tagasi kadrioru mänguväljaku juurde, seal on lastele möeldud muuseum mis on rohkem nagu mängutuba ja saime seal kokku Tuuliga ja tema mehe ja lastega (lisan pildi kunagi hiljem, kui olen kodus ja saan kaamerast pildi) . Lapsed otseselt koos ei mänginud aga igayks tegutses vaikselt oma ette aga löbus
paistis vähemalt olevat köigil. See oli esimene kord kui ma nägin Tuuli meest ja lapsi. Tuulit olin ka
viimane kord näinud 7 aastat tagasi enne kui ta Usa-sse kolis. Tore oli et Tuuli oli ikka Tuuli ja
jutustasime nagu vanasti. Eks mölemal on olnud elus muudatusi jms aga see ei möjutanud eriti palju.
On ikka huvitav et söprus on nagu on, vahel inimesed jäävad söpradeks isegi kui aeg kulub ja on 
pikad vahemaad, vahel inimesed lähevad oma eluga edasi ja söpradest saavad endised söbrad, minul 
leidub mölemaid, osadest on kahju rohkem kui teistest aga olukorrad muutuvad ja inimesed 
muutuvad ja kui aus olla siis et söprus säiliks peavad mölemad osapooled vaeva nägema.... Kas me 
oleme Tuuliga söbrad vöi endised söbrad kes hästi läbi saavad, aeg näitab kuidas nyyd edasi läheme.

Tore yllatus oli, kui jalutasime siin kodu juures ja järsku keegi hyydis mu nime ja Liis oli näinud
mind oma kontori aknast ja tuli tere ytlema, tuli välja et ta on u 6 aastat siin lähedal tööl olnud ja
mina olen nii mitmel korral siin käinud ja pole teadnud et ta on nii lähedal tööl. Pärast kui
mänguväljakult tulime koju, siis viisin Emma ema juurde ja jutustasime veel mingi aja Liisiga ja kui
ma ytlen jutustasime siis tegine olukorra uuringut et kes kellest meie vanadest tuttavatest/söpradest
midagi kuulnud on ja kellel kui palju lapsi on jms

Täna oleme siis veetnud vaikset päeva, pole kuskile kylla vöi mänguväljakule jöudnud veel, käisime Emmaga poes ja Emma sai valida endale ise yhe mänguasja, ostsime siis mingi hello kitty majakese ja oli endal yle nii önnelik. See oli esimene kord kui ma siis ise poodi jöudsin, tavaliselt kui me Mikkoga koos tuleme siis esimene asi mis me teeme on see et käine poes ja ostame köiksugu häid asju kokku, kooke jms sest valik on siin hoopis teine kui soomes.


Noniin olen ollut Tallinassa joo monta päivä ja tänään on ensimäistä kerta semmoine aika että pystyn
katsoman telkkaria ja istuman rauhassa. Jotenkin on päivät ollut niin kiireisia, että ei ole ollut aika
itselleni. Tiistaina kun tultiin tänne ei tullut hirveasti tehty mitään kun syöty ja jutusteltu, sitten
Emma meni kylään ja minä jätin Reneen mummolan, että pystyin tekemän pika siivouksen kämpässä.

Vitsi kun tää tulkkaus on hankala kun ipad ei oikein tykkä tästä blogi ohjelmasta, jatkan tän tulkauksen kanssa myöhemmin.

Ei kommentteja: