torstai 12. elokuuta 2010

22/ 2010



Tässä käytin yhtä sivupohja mallia page mapsista, kiva on kun on taas saanut jonkun muiston albumin. Unelmana olisi joskus ihan tuoreista kuvista sivuja tehdä. Olen ainakin askelen siihen suuntaan tehnyt, nimitain ostin itselleen uuden lelun, ne ketkä on antanut minulle raha, siis siihen ne meni :D, muutama sivu on tässä tehty vielä vanhoista kuvista, ehkä joo pian uusia sivuja.

Selle lehe puhul olen malli võtnud, selliselt lehelt, tore on kui on taas saanud ühe vanematest mälestustest albumisse. Unistusena olisi, et võiks täidsa uutest piltidest teha midagi. Olen vähemalt ühe sammu selles suunas teinud, ostsin endale uue mänguasja, need kes on andnud raha, siis selle peale raiskasin. Paar lehekülge olen teinud juba valmis veel vanadest piltidest aga ehk varsti ka midagi tooremat.

Ei kommentteja: