maanantai 2. elokuuta 2010

17 -18/ 2010

Nüüd on siis juba august, huh huh, ma poleks arvanud et saan selle juuli kuus iga päev kirjutamisega hakkama aga tuli välja küll. Naljakas oli kui need inimesed kes mu blogi lugesid olid niid kusrsis meie tegemistega. Augustis ma nii usin ei plaani olla, mis loomulikult ei tähenda, et siia midagi ei tuleks augusti jooksul. Kindlasti on plaan kirjutada mida me teeme jms aga lihtsalt mitte iga päeva kohta ehk, augustis on oodata Emma 1 aastane arstil käik, ehk uued mõõdud, siis lasteaeda minek, mina pean taas tööle minema jms, niiet ühtteist on toimumas ikkagi.

Nyt on joo elokuu, huh huh, en oikestaan olisi uskonut että se heinäkuussa joka päivä kirjoitaminen oikeasti onnistu, mutta sain sen tehty. Hauska oli kun ihmiset ketkä mun blogia lukevat olivat niin teidoisia siitä mitä meidän elämässä tapahtu. Elokuussa en lupaa niin innokas olla, mikä taas ei tarkoita että en kirjoitaisi ollenkaan vaan en ihan joka päivä. Elokuussa on tapahtumia kyllä mitä odota, Emman 1v neuvola, tarhaan meno, mun pidä palaa töihin jms.


Otsustasin ennast kätte võtta ja hakata vanu pilte albumisse tegema, Emma on juba aastane ja mul veel osad tema esimestest piltidest albumisse tegemata HÄBI minule.

Päätin otta itseaan niskasta kiinni ja laita vanhoja valokuvia albumin, Emma on joo vuoden ja minulla on vieläkin osat sen ensimäisista kuvista albumin laitamatta HÄVETTÄVÄ!

Need pildid on kiusanud mind tükk aega, ma olen proovinud ja proovinud
nendest asja saada aga alati olen need pikka mõtlemise peale kõrvale pannud,
nüüd lihtsalt panin nad paikka ja saavad olla.

Nämä kuvat ovat kiusanet mua pitkään, olen monen oteseen yritänyt saada niistä jotain aikaiseksi, mutta aina vaan laitan ne takasin. Nyt päätin että laitan ne paikoille ja saa kelvata.

Ei kommentteja: