keskiviikko 20. helmikuuta 2013

päike

oi mingi imelik valgus on väljas. Täna just oli lehes, et viimase 80 päeva jooksul on Helsingis olnud päikest 50 tundi ja Jyväskylas mis on seal ülevalpool kuskil on olnud 18 tundi päikest, selle kohat võib tõesti juba öelda et olin tööl kui päike paistis ja enam-vähem kolm kuud ilma mingi loomuliku valguseta elanud huh huh. Pole ime et inimesed soomes on nii masendunud. Oleks hea teada palju eestis on päikest olnud, usun et enam-vähem sama mis siin. Emma on veel järgmise nädala lasteaias ja siis hakkab taas 5 kuud kestev koduema roll, peaks vist hakkama programmi välja mõtlema, et tuleks ikka nina ka toast välja pistetud, kui ainult kõigist suurematest pisikutest pääseksime siis ei ole hullu ma arvan.
Rääkisin Emma kasvatajaga eile ja ta esitas mulle kummalise küsimuse, kuidas Emmal mäluga on? Tõi näite ka, et kui küsida mida Emma on teinud nädalavahetusel siis ta ülteb et ei mäleta, ma olen seda siin vaiksel mõelnud ja ei oska midagi eriti kosta, äkki mu laps mängib blondi? või on see mingi kakskeelsuse teema, et ta ei saa aru mida küsitakse või lihtsalt on leidnud juba nii varases vanuses et on lihtsam olla ütlemata midagi. Pärast seda tuli endal ka meelde olukord, kus muskaris neil on mingi alguslaul kus iga laps saab öelda kui tema kord tuleb et mida teha nt kas joosta mööda tuba või hüpata vms, Emma naeratas seal lihtsalt ja vaatas õpetajat, peaks äkki küsima õpetaja käest kas ta nüüd on hakanud juba midagi ütlema või ikka naeratab ainult.

Nüüd pean lapsele järgi minema....
Tarhahaku...

Ei kommentteja: