tiistai 26. kesäkuuta 2012

26.6

Täna algas siis argipäev, Mikko oli 3 nädalat kodus ja täna tagasi tööle, rohkem suvel tal puhkust teada ei ole, sest objekti lõpp peaks olema augustis. Nüüd on vaja kuidagi juuli üle elada, sest augustis Emma läheb 3-ks päevaks nädalas lasteaeda, siis on natukene lihtsam. Hommik ei ole just kõige roosilisemalt läinud aga olen veel elus ja isegi nöud pestud ja söök valmis. Väiksem on nõudnud sülle ja süüä kogu aeg, nüüd sain ta magama, loodetavasti on nii väsinud, et magab vähemalt nii kaua et saame Emmaga söödud ja Emma magama. Emmaga võtsin eile uuesti käsile selle kuivaks õppimise, olen paar korda juba alla andnud kui ei ole jaksanud koristada aga nüüd aitab, mul on ükskõik kui palju neid õnnetusi tuleb aga enam ma mähkmetega ei tegele (Emmal siis).

Tänään alkoi arki, Mikko oli 3 viikko lomalla ja nyt palasi töihin, enemmän kesälläe i ole loma tiedossa kun työmaan loppu on elokuussa. Nyt pidä siis selviytya vaan heinäkuusta, koska elokuussa Emma menee 3-ksi päiväksi viikossa tarhaan, sitten on pikkaisen helpompi. aamu ei ole just ollut kaiken helpompi, mutta olen saanut tiskattu ja ruokakin on valmis. Pienempi on vaatinut ruoka ja sylin koko aamun, nyt sain hänet nukkuman toivotavasti nukku ainakin sen verran että saan Emman kanssa syöty ja Emman nukkuman. Emman kanssa otin eilen uudestaan esiin vapoista luopumisen ja nyt en anna periksi, koska minulle riitti :D

Ei kommentteja: