tiistai 25. tammikuuta 2011

4/2011


Ilma eriliste komentaarideta taas midagi valmis saadud. Pildil on jutt sellest kuidas ma mingi aeg kui Emma alustas püreede söömise tegin jääkuubiku toite. Olin pildid teinud ja nüüd need on albumis, usun et kunagi on naljakas ka sellisedi asju vaadata, vähemalt Emmal võib olla tore vaadata, mida kunagi on söönud. Pilti ümbritseb tekst, mis pildil väga hästi välja ei paista.

olen juba mitu aastat mõelnud et võiksin teha aasta jooksul 52 albumi-lehekülge 2009 sain valmis 28, 2010 27, ei tea palju neid sellel aastal valmis saan. ûldjuhul on alati olnud sama probleem, mingi hetk on tulnud väsimus ja kopp ette ja siis ei ole tükk aega jaksanud teha midagi erilist.

Taas jotain valmista. Kuvat on ajalta, kun Emma rupesi syömän soseita, ja niitä meni niin vähään, että oli järkevä laita pakasten jääpaloina. Meillä oli silloin kuutioruoka. Olin teetanut ne kuvat ja nyt ne on albumissa, joskus on ehkä hauskakin katsopa niitä, ainakin toivonmukan Emmalla on hauska katsoa, mitä on joskus syönut. Kuvien ympärillä on myös teksti, mutta se ei näy kauhean hyvin kuvissa.

Olen muutaman vuoden yritanut tehdä 52 skräppisivua vuodessa, eli sivu per viikko. 2009 sain valmis 28 ja 2010 27, ei oikein tiedä monta sivua tänävuona tule. Ylensä on aina sama ongelma, jossainvaihessa vuota tule väsymys ja ei jaksa tehdä mitään.

Ei kommentteja: