sunnuntai 19. heinäkuuta 2009

vahepeal midagi muud ka

Reede õhtul oli igav nagu siin mõnel muulgi päeval ja otsisin välja oma paberid ja pildid, mis juba kes teab mis kaua ootavad, et nedest midagi tehtaks, et saaks nad albumisse. Pilte on veel päris palju mis järjekorras on, olen vaikselt teinud endale nimekirja, mida kõike ma tahan veel albumisse panna ja üritan vaikselt neid teha.
Hetkel olen saanud päris vähe lehekülgi veel valmis, niiet kõik pildid on ühes albumis aga siis kui saan rohkem valmis, siis oleks plaan vaikselt teema järgi hakata neid lehekülgi eri albumeisse panema.

Perjantai iltana kun oli tylsä, niinkuin monena muuna iltanakin, kaivoin esiin mun paperit ja kuvat, mitkä on odotanut joo kauan että niiten kanssa tehdäisi jotain. Kuvia on jonkun verran jonossa odotamassa, olen tehnyt jonkulaisen listan itselleen mistä kuvista pidäsi vielä sivuja tehdä.
Täällä hetkellä kun olen saanut aika vähään sivuja aikaiseksi on kaikki sivut samassa albumissa, mutta tarkoitus olisi, että kun sivuja rupee tulemaan enemmän, sitten myös laitelen ne aiheitaan eri kirjoihin.

8/ 2009

09/ 2009

Ei kommentteja: