keskiviikko 10. kesäkuuta 2009

Tallinn

Olime Tallinnas u 1,5 nädalat ja puhkasime. Sai seal tegelikult vaadatud üle kõiksuguseid sugulasi ja sõpru ja ennast näidatus. Olen viimane kord kodus käinud vist jõulude ajal, niiet aega on kulunud eelmisest reisist.

Käytiin Tallinassa ja oltiin siellä noin 1,5 viikkoa. Tuli vierailtu sukulaisten ja kavereiden luona. Ollaan viimeksi oltu kotona joskus jouluna, eli aika pitkä aika sitten.

Laupäeval käisid Minna, Minna, Timi ja Heidi Tallinnas ja ma olin neile autojuhiks. Käisime Karnauksis loomulikult shoppamas ja paaris muus paigas vaatamas mida seal on. Siis söömas ja pärast seda oligi kelle juba nii palju, et pidime minema tagasi sadamasse.

Lauantaina kävivät Minna, Minna, Timi ja Heidi Tallinassa ja olin niille kuskiksi. Käytiin tiedenkin Karnaluksissa ja muutamassa muussa kaupassa, sitten syömassa ja sen jälkeen olikin kello joo niin paljon että pidi mennä takaisin satamaan.

Mun ostokset/ minu ostud
erinevaid nööpe ja metall kaunistusi

erilaisia nappeja ja metallikoristeitapaar pitsi ja niidi lõikamis asi, millega peaks saama paberi ääri karvaseks teha :)

pari pitsia ja semmoinen naru leikamis juttu, milla saa kivasti tehty paperin reunat karvaiseksi


Siis veel pilt minu armsast mehest, kes sai taas sõita mu õemehe ATV-ga

Kuva mun rakkasta miehesta, kuka sai ajella mun siskonmiehen mönkijalla

Ei kommentteja: