maanantai 22. kesäkuuta 2009

Laisk nagu porikärbes / laiska kun kärpänen

Mina aru ei saa aeg lendab kuidagi ja midagi ma teinud ei ole... täiesti arusaamatu asi.
Täna tuli käidud arsti juures ja kõik on korras 3 nädalat on aega veel, hakkan vaikselt aru saama, et rasedusega kaasneb ka mõningaid vaegusi. Nii kummaline, siiani on kõik läinud nii lihtsalt, et olen peaaegu võinud unustada et olen rase.
Magamistoa seinad oleme saanud ära värvitud, nüüd peaks veel saama seal mööblit ümber paigutatud, et saaks võrevoodi sinna mahtuma.

En oikein ymmärtä mihin se aika menee, aamu vaihtuu iltaan, mutta en ole saanut mitään aikaisesksi. Tänään oli taas neuvola ja kaikki on ok, 3 viikkoa tässä olisi vielä, pikkuhilja tule ymmärettu että raskauden aikana voi myös olla jonkulaisia vaivoja. Ihan kumma, tähään saaka olen melkein voinut unohta että olen raskana.
Makkarin seinät on saatu maalattu, nyt pidäsi vaan joku päivä nostella huonekaluja niin, että saisismme pinnasänkyn sinne mahtumaan.



Eelmine sügis kaevasin õe aiast paar pujengi ja need juba õitsevad, nii armas. Pujeng peaks olema kapriisne lill ja talle ei meeldi ümberistutamine, ju ma olen siis osanud sellega ilusti ümber käija.

Viime syksyllä otin siskon puutarhasta pari pionia ja yksi niistä joo kukki. Pioni on ymmäryksen mukaan aika vaativa kukka ja ei tykkä että sitä istutella uuden paikaan, mutta kai mä oon ist osannut käytäydyä sen kanssa.

Ei kommentteja: