maanantai 2. huhtikuuta 2012

takatalven takatalvi

Oh jah ei teagi kas oleks täna ka pidanud aknast välja vaatamise vahele jätma. Õnneks olin kuulnud juba hommikul, et on lund tulnud. Ausalt öeldes kui eile lugesin lehest, et võib 10cm lund sadada, siis kujutasin et kuskil mujal kindlasti sajab ja meile jääb ilus päiksepaisteline ilm. Eile kui poes käisime juba mõtlesime, et ostame Emmale ratta. Hmmm no nüüd oleks küll olnud tore sellega lumehanges ringi kärutada.

En tiedä olisiko tänäänkin pidänyt vaan jättä verhot kiinni. Onneksi olin joo kuullut että on satanut luntaa. Kun eilen luin lehdestä että voi 10cm luntaa tulla, siis kuvitelin että jossain muualla tulee luntaa ja meille jää kaunis aurinkoinen sää. Eilen kaupassa joo mietitiin että ostetaan Emmalle pyörä, mutta onneksi ei ostettu, kun nyt olisi aika paha lumihangessa pyörailla.



Eile tegime kooki ja minul oli usin abiline. Ma olen olnud väga paha ema selles suhtes et ei ole lasknud oma lapsel aidata ennast milleski mis võib toota segadust. Ma ei isegi tea kust mul selline suhtumine on tulnud, sest ma ei ole selline inimene et peaksin koristama koguaeg või lapiga järgi käima kui laps joonistab vms aga äkki just sellest see tulebki, et kui tean et ma pean selle koristama ja mulle üldse ei meeldi koristada. No igatahes laps oli õnnelik ja kook tuli imehea.

Eilen tehtin kakkua ja minulla oli ahkera apulainen. Mä oon ollut siinnä mielessä huono äiti, kun en oikein ole antanut lapsen tähän saakka auta itsea asioissa mitkä voi mahdollisesti tuotta sotkua. En edes tiedä mistä tommoinen pelko on tullut, kun en ole semmoinen ihminen että olisin jatkuvasti siivomassa kun lapsi leikki tms, mutta ehkä se just siitä tule kun tiedän että joutun siivoman ja en tykkä yhtään siivomisestä. No ainakin meille tuli aivan ihana kakku ja apulainen oli tyytyväinen.

Ei kommentteja: