perjantai 27. huhtikuuta 2012

27.4

Emma on täna viimast päeva selles lasteaias, kus ta on olnud nüüd 2 aastat ja olen mõelnud ennast hulluks, et mida ma kasvatajatele teen lahkumis kingituseks. Eile kui käisin mööda poode tuli idee, et ostan kangast kotid ja teeme sinna Emmaga koos pildi peale. Olin kunagi juba ostnud värvid valmis ühe teise projeksti jaoks, ehk siis oli vaja kangaskotid, pintslid ja kile millest zabloon teha. Olin nii palju ette valmistunud, et enamus katastroofi võimalused olin välistanud ja ei olnud vaja palju paanitseda. Issi oli natukene rohkem paanikas kui palusin tal hetke lapsega istuda :D Emma oli nii rahul, et sai värvidega plötserdada ja oli kohe valmis veel tegema. Peabki midagi välja mõtlema, sest nüüd kui Emma lasteaias lõpetab, tuleb meil pikk suvepuhkus kuini augusti või septembrini (ei ole veel otsustanud millal ta uude lasteaeda läheb)

Emma on tänään viimeistä päivä nykyisessä tarhassa, missä hän on ollut joo 2 vuotta. Olen miettinyt itseaan harmaksi, että minkalaiset läksijaislahjat me keksitään tarhaan. Eilen kun kävin kaupoissa tuli idea että voidaisi tehdä kangaskassit Emman kanssa yhdessä. Olin maalit hankinut joo aikaisemmin yhtä toista projektia varteen, eli nyt oli vaan tarpeen hankia kassit, pensselit ja kontaktimuovi sabluunoja varteen. Olin hyvin valmistunut kaikiin mahdollisin sotku tapahtumiin, että ei oikeistaan tapahtunut mitään paha, iskä oli enemmän panikissa kun pyysin häntä istuman hetken Emman kanssa. Emma oli niin tyytyväinen, kun sai maalata ja leikkia väreillä että oli heti valmis tekemään lisä. Pidäkin jotain juttuja keksia koska edessa on pitkä kesäloma ja Emma menee tarhaan varman vasta elo tai syyskuussa (en ole vielä päätänyt milloin hän menee uuden päiväkotiin)

  
  
Sellised kolm kunstiteost jätsime kuivama
tämmöset kolme taiteteosta jätetiin kuivumaan

Sellised olid pildi hommikul kui olin zhabloonid ära võtnud ja triikinud
tämmöset olit kuvat silloin kun olin aamulla poistanut sabluunat ja silitanu
selline oli meie pisikene kunstnik, kes pildil on väga puhas veel
tämmöinen oli meidän pieni taitelia, kuka on kuvassa oikein siisti vielä

Ei kommentteja: