perjantai 18. maaliskuuta 2011

padja klubi

Eile oli neljapäev ja neljapäeva hommikuti enne kui tööle lähen olen käinud õmbluskursusel, seal on peale minu u 10 pensionääri aga minumeelst on täidsa lahe seltskond ja õpetaja on tore. Olen alustanud õmbluskarjääri lihtsamatest asjadest ja õmmelnud Emmale, üks projekt oleks veel Emmale ja siis võiks juba hakata mõtlema endale õmblemise peale. Eile ma muidugi ei pääsenud sinna õmblema, sest olin haige ja eelmine nädal oli Emma haige. Igatahes on tore tähele panna, et kui on hea õpetaja ja hea masin, siis isegi mina oskan õmmelda.

Eilen oli torstai ja ylensa torstai aamusin käyn ompelukursilla, siellä on mun lisäksi u 10 eläkelaista, mutta mun mielesta on kiva seura ja opetaja on ok. Olen aloitanut mun ompeluuran helpoimasta päästä ja ompelut pääsääntoisesti Emmale, yksi projekti olisi vielä Emmale ja sen jälkeen voisin mietia jotain istelle. Eilen en pääsyt ompeleman, kun olin kipena ja edelisella viikolla Emma oli kipena. Kiva on todeta, että jos on hyvää opetaja ja hyvää kone niin minäkin osan ommalla.

Haaremi housut/ haaremi püksid
Ottobre lehest
seelik/hame
Ottobre lehest

köögi kardinad/ keittiö kappa
eelmised kardinad ei olnud head, sest köögi laua ümber on nii vähe
ruumi ja pidevalt keegi istus nende kardinate peale

Edelliset verhot ei ollut oikein hyvät, koska siellä on niin ahdasta ja
verhot oli liian pitkät, niin aina jou istui niiten päälle

seda pluusi pole ise õmmeldnud aga olen riidevärvidega teinud liblika pildi sinna peale, kasutasin sablooni, mille tegin kleepkilest(see mida vihikute ja raamatute peale pannakse)

Tätä paita en ole itse ommelut, mutta olen tehnut sinne perhosen kuvan kankasväreilla, käytin sabluuna, minka tein kontaktimuovista.

3 kommenttia:

Tiiu kirjoitti...

Alati võin Sinu proovipartii kasutajaks olla, no natukene tuleb suuremad riided õmmelda kui Emmale ;-))

Triin kirjoitti...

vaatame seda asja, kui endale õmblemine õnnestub, siis ei näe mingit probleemi, et kellegile teisele õmmelda

A-L kirjoitti...

Voi, miten kaunis kuva paidassa!
Tottahan on, että työvälineen pitää olla hyvä ja ohjeitakin on hyvä saada. Omista tekemisistään on aina niin iloinen, siis iloitse koko sydämestäsi!
Aurinkoa!