perjantai 15. maaliskuuta 2013

kultakalat / kuldkalakesed

Proovisime Emmaga kalasid ja läks paremini kui olin arvanud, esimene söödi ilusti ära ja öeldi nam (mis tegelikult ei tähenda et oleks olnud väga hea) ja oli nõus teise võtma, mille peale siiski öeldi et ei taha ei olnud hea... Võtsin kaamera valmis, sest olin täiesti kindel et tehakse mingit haput nägu ja oleksin saanud hea pildi aga pidin pettuma, sest sellist pilti ei saanud. Maitsesin ise ka ja maitse meenutas minule tuti-fruti komme, sellised naljakas tarretiskalad olid. Lõppkokkuvõttes võiksin öelda et need kalad on paremad kuimidagimida ma olen varem proovinud aga meie neiu neid sööma pole nõus, noh vähemalt olen taas proovinud. Proovimist soovitaksin teistele ka, sest usun et kõik lapsed ei ole nii kapriissed kui meie oma vahest olla suudab :D

Kokeltiin Emman kanssa niitä möllerin kaloja ja alku meni paremmin kuin olin kuvitellut, ensimäinen syötin nätisti ja sanotin oikein että on hyvää ja sitten toisen kohalla sanottin että ei ole hyvää... Otin oikein kameran valmis kun kuvittelin että tule semmoinen hapan naama, mutta semmoista ei tullut, eli on ne kuitenkin niin hyvät. Mun mielstaan kalojen maku muistuta tutti-frutti karkkia ja on maun puolestaan ihan hyvää, semmoinen hassun tuntuinen löllökala. Voisin sanoa että ne on parhat  mitä olen tähän mennessa kokeillut ainakin jos miettia miten lapsille niitä antaa, koska niitä pysty myös pilkoman jos tarvi, meidän neitokainen niitä ei suostu syöman, mutta kyllä suosittellisin kokeileman koska kaikki lapset ei ole ihan niin vahvalla mielipidella varustettuja kuin meidän neitokainen :D


 





Ei kommentteja: