tiistai 20. huhtikuuta 2010

20.4

ikka veel ei ole midagi uut teada, eile õhtul lennujaama neid viidi ja ei olenud teada kuhu lendavad :D, no peab lootma et nad kuhugi ikka landasid ja kunagi ka koju tulevad. Närvid on läbi, sest homme on vaja tööle minna ja midagi ei ole teada. Helistasin igaks juhuks oma emalegi et kui väga vaja kas ta saab siia tulla ja lubas tulla kui vaja. Nüüd siis ootame tänaseid uudiseid ja teeme sellest omad järeldused.

Emma oli täna öösel kuidagi väga rahutu ja ma olen täidsa väsinud. Ärkasime kell 6.30 ja kui ma sain Emma kell 7 söödetud siis ta oli juba nii väsinud et panin ta uuesti magama ja nüüd ta siis magab ja mina muidugi olen juba kohvi joonud ja ei saa enam magada urrr.

vieläkaan ei ole mitään uuta tiedoja niistä lomalaisita. Eilen illalla ne viedin lentokentälle, mutta ei ollut tiedoja mihin ne lennätetään. No pidä toivoa että ne kuitenkin jonnekin päin maailma pääsi ja joskus on kotona. Olen ihan hermona, kun pidäsi huomenna mennä töihin ja ei ole mitään tiedoja lastenvahdeista. Soitin eilen varmuuden vuoksi omale äidillekin että jos tarvitse pystykö hän tuleman tänne ja kuulema onnistu jos tarve on, nyt sitten vaan odotetaan tämän päivän uutisia ja tehdän päätökset.

Emma nukkui tänä yöllä tois huonosti ja mä olen ihan liian väsynyt. Herätiin 6.30 ja sitten kun joskus 7 maissa sain puuron syödetty, oli hän joo niin väsynyt että laitoin hänet takasin nukkumaan ja nyt hän sit nukku ja minä olen juonut kahvin ja ei nukutaa enää silla lailla urrr.




Lapsed on vahest nii õnnelikud igasugustest tavalistest asjadest, siin on Emma üliõnnelik kui sai kaevata lehehunnikut ja terve toa neid laiali laotada.

Lapset on välillä niin onnelisia jostain aivan pienesta, tässä on Emma onnelisena kun sain kaiva lehtipinoa ja levitellä ne pitkin huonetta.

Ei kommentteja: