lauantai 28. marraskuuta 2009

askartelutapaminen 22.11

Olen oma kirjutamistega natukene ajast maas, sest käisime Tallinnas ja aega ei ole olnud eriti. Ja kui nüüd päris aus olla siis ei ole jaksanud ka. See sünkus ( on see üldse sõna) ja pimedus on oma töö teinud.

Olen mun kirjoitamisissa vähäseen jäänyt, kun käytiin Tallinassa ja ei oikein ole ollut aikaa. No ja jos oikein rehellisia ollaan sitten ei ole ollut myös jaksamista ja kiinnostusta. Kai se pimeys ja kaikki on tehnyt oman työn.

olime eelnevalt kokku leppinud et igaüks teeb laupäevaks kõrina kaardi. Mis siis tähendab et pildi peal on selline tasku kus need tähekesed liiguvad, kui kaarti liigutada.

oltiin sovittu joo ennen että jokainen tekee lauantaiksi helistin kortin. Mikä sit takoitta että sen kuvan päällä on semmoinen taskuu, missä ne tähdet liikku, kun liikutta korttia.

Selle kaardi sain kingiks Minnalt
Minnalta saamani kortti

vahetasime kingitusi, olime igaüks ostnud 10 euro eest meisterdamis asju ja siis võtsime loosi kes kellegi paki saab. Minu pakis olid sellised lahedad asjad, usun et kõigile on õige pea kasutust.

Vaihtetiin lahjoja, jokainen oli ostanut 10 euron edesta jotain askartelun liittyvä ja vedetin tikkua kuka saa jonkun lahjan. Minun saamassa paketissa oli tämmöisia ihanuksia ja uskon että niille on okein pian käyttöä.
Kohapeal tegime Fimo massist (selline plastiliini moodi asi, mida küpsetatakse pärast ahjus) igasuguseid asju, mina tegin enamjaolt pärleid, millest ehk saan kunagi tehtud midagi. Minna viskas taas meile ühe väljakutse, et peab nädala jooksul kasutama ühte neist tehtud asjadest kaardil.... no ja minul on ju veel tervelt täna aega teha see :D

Paikanpäällä tehtin Fimo massoista kaikenlaisia juttuja. Minä tein enimäkseen helmia, mistä ehkä tule joskus jotain. Minna heitti meille taas haasteen, että pidä viikon aikana käyttä jotain näistä kortissa ja minulla hän on vielä kokonainen päivä aika :D

Ei kommentteja: