lauantai 28. maaliskuuta 2009

kortti hautajaisin



tämmöisen kortin kanssa olen koko aamupäivän nähnyt vaiva.
Kortti on osaltaan tilauksena appivanhemmiltaan, mutta tule kyllä yhteisena korttina koko suvun puolesta. Läheisten toivena oli että kukkien tilalla tuotaisin muistoja edesmennestä, sitä tässä on nyt yritetty tehdä. Kuvat on appiukko valinnut, anopi teki tekstin, mikä kortista vielä puutu ja mun tehtävä oli siis tehdä kortti mistä kaikki olisivat tyytyväisia - ei mitään paineita :)
Näin ainakin yhden yön painajaisia siitä kortista kunnes keksisin miten asian teen, noin että olen myös itse tyytyväinen siihen kaikien muiden toiveiden lisäksi.

En taida muista milloin viimeksi olen nähnyt niin paljon vaiva yhden kortin kanssa, mutta olen kyllä ääretömän tyytyväinen lopputuloksen. Korttipohja on joskus Lidlista ostama kartonki setti, on muuten laatukasta ja paksua, kuviopaperin olen ostanut leimailutaivasta ja nauhat joskus kauan sitten sinellista.


keskelle missä on musta osio tule vielä teksti
joskus illalla, sitten kun ehdin

Ei kommentteja: